söndag 30 maj 2010

En helg är över...igen...

Fredag Efter jobbet var vi på klubben och tränade lite (medan Danne och Michel byggde "platsliggnings skydd"). Jimmy och Helen var också där. Efter träningen blev det thai hemma hos oss. Lördag På morgonen åkte jag med pocketböcker till Estö IP där klubben var med på loppmarknad. Efter att ha hjälpt till lite med uppackning åkte jag in till Nynäs och fixade lite. Bla hittade jag en klänning till bröllopet jag ska på den 19 juni. Efter lite hundskoj och lunch åkte jag tillbaks till loppisen och hjälpte till att packa ihop. Tog även kort på vår trädgård och utsikt. På kvällen var vi till kubben och fixade planen inför tävlingarna på söndagen då Danne ska vara tävlingsledare. Söndag Idag var det lydnadstävlingar på klubben. Jag tog hundarna på prommendad till klubben. Danne åkte i förväg eftersom han skulle vara tävlingsledare. Efter tävlingarna åkte vi till Anette och Magnus och badade hundarna. Rudolf verkade tycka att det var härligt att slänga sig i vattnet och tom Tiffy var i så djupt att hon var tvungen att simma. Senast hon "badade" doppade hon knappt magen. Efter badet och jordgubbar åkte vi till Nynäs och kollade på invägningen av en fisketävling. Dogsen var såklart med så de var rätt trötta efter någon timme och jag med efter all frisk luft. Önskar er en bra vecka och snart är det helg igen. Kram

Inga kommentarer: