onsdag 27 januari 2010

Simma mm

Vår gästbok: http://www.olzzon.com/g/g.php?a=s&i=g21-00650-42 Igår kväll var jag och Rudolf iväg på ett simpass igen. Det är några veckor sedan senast så jag var lite spänd på hur det skulle gå. Vi var dessutom inbokade i den stora poolen för första gången. Som vanligt var han svår att få i poolen men när han väl är i simmade han jättebra. Han hämtade tom bollen jag kastade. Vi kommer mestadels simma i stora poolen i fortsättningen eftersom han simmade ordentligt med bakbenen. I den lilla poolen har han inte kunnat sträcka ut på samma sätt. Från nästa vecka börjar vi simma helt själva, dvs. utan hjälp från personalen. Jag hoppas att det går bra för det är väldigt mycket billigare. Någon kanske undrar hur det går för Tiffy och trappen. Det går väldigt bra. Det är nästan så jag tror att hon hittat en ny bästa kompis för oj vad hon går upp och ner. Det behövdes bara lite tvång. Idag åker Danne och Gibson på Sverigetur. De ska till Umeå, Luleå och avslutar med en helg i Haparanda. Jag hoppas att de slipper snöoväder så mycket som möjligt. Det kommer bli tomt utan dem men jag tror att vi ska klara oss. Jag, Tiffy och Rudolf åkte som vanligt till dagis på morgonen men precis när jag åkt därifrån fick jag sms från min chef som tyckte att jag skulle jobba hemifrån idag med tanke på vilket snöoväder som ska komma in. Just nu ser man inget av det men det kan ju vända snabbt. Ska nog ta en förmiddagstur med hundarna innan det blir tråkigt väder. Kram på er

Inga kommentarer: