torsdag 28 januari 2010

Ensamt

Vår Gästbok: http://www.olzzon.com/g/g.php?a=s&i=g21-00650-42 Nu har Danne och Gibson kommit fram och det utan fler missöden med någon bil. Vår bil står kvar på verkstad och blir troligtvis klar tidigast på måndag. Med andra ord så är jag, Tiffy och Rudolf hemma själva hela helgen. Vem vet...om vi har tur kanske någon bjuder oss på middag på lördag kväll. :-) Även idag har jag jobbat hemma. Det har varit guld värt att slippa ta bilen i halkan. Det har ju snöat massor vilket innebär att jag var tvungen att skotta infarten idag för att kunna ta mig ut. Medan jag skottade var Rudolf och Tiffy ute och röjde i snön. Tiffys favoritlek är att leta efter kattbajs. Det verkar vara bland det godaste hon vet. Det kommer bli svårt att få bort men vi har lyckats med det innomhus så nu är nästa mål att göra det ute också. Emellanåt ställde hon sig på snöhögen Danne gjort på gräsmattan så det är verkligen tur att hon inte har fattat hur man hoppar över något än. I sånt fall skulle hon varit över för länge sedan. För att vara på den säkra sidan passade jag på att göra högen lite mindre så nu är risken inte lika stor. Kram på er

1 kommentar:

Camilla R sa...

Hallo där,
Nämen, så ensamt du verkar ha det!
Passa på att skämma bort dig själv, det brukar jag göra då jag är ensam, brukar bli väldigt mycket gotter...
Ha det så bra. // Kram Camilla R