torsdag 17 januari 2008

Tordag

Så har ytterligare en dag gått i vårt och Rudolfs liv. Det har som vanligt varit fullt upp med bus tillsammans med Gibson. Vi har även varit ute två gånger på promenad i koppel. Det är inte helt lätt för Gibson när Rudolf helst vill hänga i hans halsband. Jag förstår inte hur en sån liten kille kan ha den mängd energi som han har. Höll ju på att glömma...jag har vägt både Rudolf och Gibson idag. De väger 6,3 och 31,9 kg.



Jag tycker synd om Gibson för han får inte så mycket "egen tid" nu för allt är lite på Rudolfs villkor. Tyvärr ylar Rudolf om man lämnar honom men nu ikväll fick han ett grisöra att gnaga på medan jag och Gibson gick kvällspromenaden. Han var allafall tyst när vi gick och när vi kom hem så det kanske ger sig. Vi måste få honom van med canvasburen så att vi kan ha med honom till jobbet om några veckor. Vi har ju faktiskt inte haft honom en vecka än. Nedan ser ni klassikern "leta godis".



Jag har så mycket foton som jag tänkt ladda upp i fotoalbumen men det är något fel så det går inte. :-( Hoppas att de får igång det snart.

Inga kommentarer: