fredag 25 januari 2008

Skogen

I lördags (för snart en vecka sedan) var vi i skogen. Danne lade ett spår till Gibson och medan vi väntade fick han apportera lite.



Det var Rudolfs första tur till skogen med oss och det blev ju en del kort tagna. Tyvärr har jag varit helt slut och inte orkat ladda upp bilderna förrän nu...men bättre sent än aldrig. :-)



också vår lilla koala...

Igår var Danne på kurs så han fick ta med sig Gibson. Åh vad det var skönt att bara ha en hund att hålla reda på. Imorgon ska han och Gibson iväg igen så då får jag och Rudolf massor med egen tid att bekanta oss på. Hoppas bara jag kan vara lika rolig som Gibson är.
Vi får se vad vi hittar på imorgon. Kanske en tur in till Nynäs för att miljötränas lite. Ja, vi får se vad det blir... Förhoppningsvis är både Gibson och Rudolf trötta imorgon så att de sover så här sött.


Sist men inte minst kommer en bild jag tog när vi hade lite lite lite snö. Jag tycker jag fick till den riktigt bra.


God natt!

Inga kommentarer: