torsdag 12 november 2009

Blandat

Igår var det onsdagsträning på klubben. Danne och killarna gick dit medan jag och Tiffy tog bilen. Väl på klubben tränade jag ytterst lite sidförflyttningar med Rudolf. När det var dags för platsliggning var det bara Gibson och Vy som skulle ligga så även Rudolf fick vara med (bredvid Gibson). Vi började med sittande i grupp (1 minut) där jag stod kvar bredvid Rudolf och belönade honom. Det gick galant. Även på de 4 minuternas platsliggning stog jag kvar och han var inte orolig alls. Däremot var han undrande över vart husse tog vägen. Gibson skötte sig också bra på både sittandet och platsliggningen. Dock vrider han lite på sig under platsen så där finns det lite att träna på. Efter träningen var det medlemsmöte. Det var ganska bra uppslutning och det drog inte ut på tiden. Ikväll var jag och Rudolf iväg till Bagis igen för den sista vattengången. Nästa vecka ska vi till Haninge Hundhälsa (både billigare och närmre) så jag hoppas att det går bra så att vi kan träna honom där i fortsättningen. Imorgon är det fredag och då ska jag träffa några gamla kompisar och äta Tapas. Mums! Kram från oss alla

Inga kommentarer: