söndag 21 december 2008

Snart är det jul...

Nu börjar vi närma oss julafton. Det är alltid lika spännande att se om man har varit snäll och får några julklappar. Även fast jag vet att jag inte kommer få några (för jag har inte köpt några själv) sitter jag såklart och hoppas.
Rudolf har fått en tidig julklapp. Det blev inte så lyckat för någonstans på vägen efter detta foto blev han rädd för det...vem skulle inte bli det?
Ni som inte har den fantastiska turen att träffa Rudolf varje dag kan få lite av er saknad botad...
...inte alla som har en egen öl...
Igår var Magnus och Anette här på middag. Vi hade himla trevligt och spelade spel. Även Gibson tyckte det var skoj att de var på besök och var väldigt kärvänlig.
Spelet vi spelade var ett sånt där en ska rita och den andra gissa. Jag kan INTE rita så att Magnus och jag förlorade var kanske inte så konstigt. Vad sägs om nedan? Någon som kan gissa vad det ska vara för något? Kategorin är något man gör...
Avslutar med en fin bild på en nybadad Rudolf.
/M

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket stort ben!!!! o Rudolf e skitsnygg på bilden! Jag gissar att din teckning ska föreställa en kullerbytta :)God Jul!!!

Anonym sa...

Tack för julkortet på Gibson och Rudolf de var verkligen söta tomtenissar =).

Önskar er också en God Jul och ett Gott Nytt År!

Vi ses på klubben!

Anonym sa...

Fin Rudolf! Vilket jätteben!!

/C