onsdag 18 december 2013

Var är julkänslan?

Om mindre än en vecka är det julafton och hos mig (och säkert många andra) har ingen julkänsla infunnit sig. Inte för att jag brukar ha så mycket annars heller men i år finns det ingen. Hade hoppats på några få minusgrader och någon cm snö men det verkar som att det blir en grön jul.

Inte har vi tagit det årliga julkortet på hundarna och inte har det blivit så mycket träning heller. Lite fjärr, apportering och vittring inne bara men bättre det än inget. Nu längtar jag till lite ledighet så att man får lite hundtid under dygnets ljusa timmar.

I år får vi julgäster i form av Dannes syster med familj och deras 3 hundar (Sagas mamma och syskon) så här lär det bli livat värre.

Kanske hinner jag gå igenom de foton som togs i oktober när vi hade inhyrd instruktör med spårgruppen. Ska kanske ta mig i kragen och blogga om det också och har ni tur lägger jag ut lite foton.

/Monica

Inga kommentarer: