söndag 27 september 2009

Rapport för återstoden av veckan

Torsdag I torsdagskväll var det dags för den andra träffen med Maria. Efter lite snack gick vi ut och kollade på Hs fria följ. Rudolf fick ligga plats medan Gibson tränade inkallning. Han låg helt stilla utan pip så jag är JÄTTENÖJD! Fredag Kvällen tillbringades still stor del på klubben med förberedelser inför utställningen. Vi åkte hem vid 23 så då var det bara att sova. Lördag Upp klockan 05.30 för att bege oss till klubben och hjälpa till som funktionärer på utställningen. Såhär i efterhand undrar jag varför jag inte anmälde Rudolf men men...det går fler tåg. Rudolfs syster ställdes allafall ut och blev andra bästa tik. Många på klubben lyckades knipa BIR och även något CERT. GRATTIS till er alla! På kvällen träffades spårgruppen över en middag hemma hos Micke & Camilla för att planera framtiden. Vi hade en JÄTTETREVLIG kväll och kom fram till många bra saker. Söndag Morgonen började med att vi tog en tur på den nyöppnade motorvägen. Det ser ut som att den alltid legat där i skogen. Efter frukosten åkte jag till zoo och inhandlade mat och lite tjejiga grejor till Tiffy. Bara rosa såklart. :-) Om mindre än en vecka bor hon ju här hos oss. Kl 18.00 var vi på klubben för platsliggningen. Idag kunde inte A komma så Danne hade den istället så att jag kunde lägga Rudolf. Då de andra som var där ville lägga 2:ans platsliggning så testade jag det med Rudolf också, med andra ord gömd i 3 minuter. Han låg hela tiden men pep också hela tiden. Vi har lite att jobba på fram till tävlingen den 25 oktober. Det kanske är som de säger... "Plötsligt händer det!" Resten av kvällen kommer nu tillbringas i soffan framför tvn. Kram M & R

1 kommentar:

Anna i Nynäshamn sa...

Hej,

Tack för hälsningen! Ja det var synd men vi kommer igen =).

Fina rosa saker du köpt till Tiffy - ska bli kul att träffa henne sen!