torsdag 3 september 2009

Jag förstår inte...

Idag är Danne borta med jobbet så jag har haft egen bil till jobbet. Det var ganska skönt att komma ca 30 minuter tidigare imorse. Då kunde jag gå redan vid 16 för att åka och hämta killarna. Sagt och gjort, jag åkte från jobbet vid Gärdet kl. 16.00 och första biten ner till Strandvägen gick bra men där tog det stopp och då menar jag verkligen STOPP. Det tog 50 minuter till Dramaten. Även efter Dramaten var det tjockt med bilar. Hur det slutade? Jag hämtade killarna 18.15. Tur att Marie var snäll och stannade kvar.
Jag förstår inte alla de som sitter i dessa köer varje dag. Imorgon blir det nog att gå från jobbet efter lunch så jag kommer hem i tid.
Vi skulle träffat spårgruppen och kört uppletande men hann inte så när vi kom hem tränade vi lite apportering istället. Vi hann precis bli klara innan regnet kom. Resten av kvällen ska tillbringas i soffan. /Monica

Inga kommentarer: