lördag 5 mars 2011

Sjukstuga

Om ni undrar över bristande bloggande så beror det på att det inte hänt något alls här hemma annat än att jag legat med feber ända sedan i fredags då jag gick tidigare från jobbet. Det är så typiskt och jättetråkigt för i söndags hade vi äntligen hittat ett datum som passade oss för att åka och valla men det blev inte så. Vi hade ju även agilityträning som inte heller blev av och ingen träning i lördags med träningsgruppen heller. Jag har som sagt varit dålig sedan i fredags och i söndags var det Dannes tur att få feber. Det är helt otroligt vad man kan sova när man är sjuk. Jag som normalt sover mina 6-7 timmar per natt kan sova hela dagarna och hela nätterna och det finns inget stopp. Förutom det så orkar man ju inget. Jag är helt slut efter långsam promenad till postlådan, vilket är 200 meter dit och tillbaks. Som ni förstår så har hundarna inte så roligt heller utan de sover när vi sover och ibland blir det någon 5-minuters klicker träning då det är allt jag orkar. Jag återkommer när jag är frisk igen. Kram på er!

1 kommentar:

Camilla R sa...

Hoppas ni snart känner er piggare igen! Inte kul att vara så där hängig... Hoppas verkligen att jag klarar mig ifrån det...

Säg till om jag kan hjälpa er med hundrastning eller så, tänkte då att jag ju kunde ta dem på en prommis efter att jag rastat mina egna, efter jobbet i morgon. / Kram Camilla R