onsdag 23 mars 2011

Roligt besked

Igår direkt efter jobbet gick vi en sväng med hundarna på snöfria vägar. Det är helt otroligt vad fort snösmältningen går. Nu känns det verkligen som att våren är i antågande. Jag såg tom en liten bit av vår rabatt. HÄRLIGT! Igår fick jag även ett roligt besked och det är att vi kommit med på korningen som vi anmält oss till. Den 9 april blir det med andra ord korning för Rudolf. Jag har aldrig varit med på någon korning så det ska bli spännande. Jag hoppas såklart att det går bra så att han även får titeln. Den exteriöra bedömningen får vi ta vid ett senare tillfälle men det borde inte vara något problem eftersom han gått bra på utställning. Vi kollade lite i almanackan igår och konstaterade att helgerna börjar bli fullbokade, åtminstone från nu och april ut. Det är mycket som händer men det är väl så det ska vara. Det kommer bli jättekul! En undran jag har är när Tiffy ska löpa. Det är nu snart 10 månader sedan senaste löpet. Hon var ju 10 månader när hon löpte så förhoppningsvis blir det var 10 månad men det kanske man inte kan räkna med? Det skulle ju vara bra om det blev nu om man ser till tävlingssäsongen. Önskar dig en härlig vårdag! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, så roligt med MT! Vae är det han ska göra den? Vore jättekul att kunna komma dit och titta. Jag är ledig i morgon men jobbar hela helgen i Norrköping. Alltså ingen träning för mig och Orkan... Ha en underbar helg! / kram från Camilla R