söndag 18 maj 2008

Jobbrapport och syskonbesök

För er som väntat på rapport så skötte sig Rudolf ganska bra på jobbet om man bortser från:

* att han snodde en torkad bullkant från fikabordet

* bajsade inne

I övrigt gick allt bra. Jag hade med mig ett ben som för en månad sedan skulle tagit flera dagar att äta upp men nu tog endast en halv dag. Han börjar bli stor min lille kille. :-)


Igår (lördag) kom Rudolfs syster Akela till klubben och hälsade på. Vi har mailat om det ett tag och äntligen kunde vi få till en träff. Det var jättekul att se dem ihop och Rudolf var så STOR och mörk. De fick leka på nedre planen (ja, jag vet att man inte ska låta hundarna leka där) och verkade ha hur kul som helst. De jagade och bet varandra om vartannat. Ibland var de faktiskt tvungna att hämta andan också.

Som ni vet så säger en bild mer än tusen ord....så här kommer en liten kavalkad.







Hmmm....vem har lärt dem det här??








Hur många hundar är det egentligen på bilden? Jag vet att Rudolf har två vita ben men här är det ju tre???






Avslutningsvis kommer en fin bild på syskonen.

Tack Mimmi för att ni kom hit. Det var väldigt roligt och trevligt.

Inga kommentarer: