onsdag 27 juni 2012

Tiden går aldeles för fort...

Nu har en massa dagar sprungit förbi igen och de lediga dagarna har tyvärr också rusat förbi utan att jag bloggat något alls. :-( 

Här kommer allfall en liten uppdatering som som vanligt är utan foton eftersom jag inte hunnit kolla igenom dem.

20 juni: Jag, Linda och Jenny hade bokat in privatlektion i agility med bästa Annica Aller. Vi fick en massa tips så nu gäller det att träna vidare på det tills vi ska dit om ett par veckor igen.

22 juni: På midsommaraftonen blev det en del hundträning på förmiddagen, städning på eftermiddagen och grillgäster på kvällen. En väldigt trevlig kväll hade vi i goda vänners lag med bla provsmakning av Harikiri mini (kanske världens starkaste korv), många skratt blev det.

23 juni: Jag lyckades få till en massa hundpromenader och på em blev det lite agilityträning,i form av slalomingångar för Tiffy.

24 juni: Började dagen med agilityträning tillsammans med Jenny och Linda. Vi byggde upp banan vi gjorde hos Annica och tränade på olika byten mm. Danne fotade lite men i vanlig ordning har vi inte hunnit kolla igenom bilderna än. Även Gibson fick köra lite och han tycker det är såååå kul! På eftermiddagen tog jag en cykeltur med Rudolf (första för året) och det gick faktiskt över förväntan. Jag börjar med ca 1 gång per vecka så ökar jag på det sen.

/Monica

Inga kommentarer: