torsdag 24 juni 2010

Long time ago..

...men det har inte funnits tid. Ändå känns det som att inte så mycket har hänt. Lite hundträning och fix i trädgården har det allafall blivit. Och ett bröllop har jag hunnit med (nej inte Victoria och Daniel). Elinda och Johan sade jag till varandra på Åland och kan ni tänka er...inte en enda tår fällde jag i kyrkan (framsteg) men självklart kom det ett gäng under middagens tal. Jag hade dock förvarnat dem runt omkring så att de visste vad som väntade. :-) Imorgon är det midsommarafton och jag vill härmed önska er alla en trevlig sådan. På måndag ska jag och Tiffy på vallningskurs...ska bli spännande. Resten av veckan kommer troligtvis tillbringas på klubben för att hjälpa till med förberedelserna inför Skärgårds Cupen helgen 4-5 juli. Kram

Inga kommentarer: