lördag 17 augusti 2013

Örebro

Klockan 6 imorse åkte vi allihop mot Örebro och agilitytävling. Först var det agilityloppet där vi fått startnummer 6. Jag ogillar verkligen att ha tidiga startnummer för då hinner jag inte titta och lära mig banan ordentligt. Det var en klurig bana med mycket snirkel. Vi fick massa fel men tog oss runt och hamnade på plats 29 av 85. I nästa lopp fick vi ännu sämre startnummer (3) men vi körde ett väldigt bra lopp men tyvärr diskade vi oss.

Efter tävlingen åkte vi och hälsade på Dannes bror med familj och hade några trevliga timmar ihop.

Tyvärr hann vi inte hem till träffen med spårgruppen där vi bl a skulle planera tävlingar. Det ska bli kul att höra vad de kom fram till.

Imorgon är det ny agilitytävling men då i Märsta och då blir det nog bara jag och Tiffy som åker.

/Monica

1 kommentar:

Camilla Hjort sa...

Hejsan,
Vi saknade er på Kräftskivan!
Så mycket planerande blev det inte utan mer härligt snacka och väldigt god mat och gott att dricka! Det va planerade var i alla fall att träffas på klubben på onsdag för skotträning och sedan Kickbikträning för mig, Micke och Leiborns.

Men tyvärr gick ajg hem från jobbet idag - är dunderförkyld - men jag hoppas, hoppas på att kunna vara med på onsdag... / Kram från Camilla & Orkan