tisdag 11 mars 2008

Finland

Sitter åter igen på ett hotellrum i Helsingfors. Egentligen är det ganska bra för då får jag "ändan ur vagnen" att uppdatera vår sida lite. Tyvärr har jag inte tillgång till några foton här men får väl lägga in några till helgen kanske. Jaha, vad har då hänt sedan senast?? Inte så mycket faktiskt men lite finns det ju alltid att glädjas åt. Igår var jag ute en sväng med Rudolf på åkern så att han skulle få springa av sig lite energi. Det är för härligt och roligt att kolla in honom när han drar iväg. Efter ca 10 meter vänder han som på en 5-öring för att kolla var jag är. Det är så fantastiskt med en hund som kommer direkt när man ropar och det går i 190. Med lite hjälp från en godis kommer han in till ett näst intill perfekt fotsittande. Vad ska det månne bli av denna lilla fantastiska hund? När jag pratade med Danne på förmiddagen idag satt Rudolf vid ytterdörren. Danne trodde att han väntade på mig. Det är så roligt att höra...det kanske blir en mattes hund det här ändå.

Inga kommentarer: