fredag 18 april 2014

Rapport-fredag

Idag har vi varit på rapport träff igen. Vi började som förra gången med en budföring och både Tiffy och Rudolf fick springa. Sedan gick jag med Rudolf och Volle till B-stationen medan Tiffy fick vara kvar på A-stationen eftersom hon inte skulle springa någon sträcka.

Volle sprang jättebra till A-stationen där matte Marie väntade. Rudolf hade lite svårt att springa till något han inte såg men så fort Marie ropade på honom så gick det av bara farten. Tillbaka till mig däremot sprang han bra hela tiden. Volle fick jag ropa på för att han skulle komma till mig men det kommer bli bra för båda killarna bara de kommer på vad de ska göra.

Resten av dagen har vi mest slappat. Jag hade tänkt vila lite innan min egen träning men gjorde "en Danne" och somnade i soffan tillsammans med Tiffy och Rudolf. Ett par timmar senare vaknade vi så det blev det en härlig promenad istället.

Nu ska jag packa inför helgen och sen blir det sängen då vi åker iväg imorgon vid 6.30.

/Monica


Inga kommentarer: